![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 2.257
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() ![]() | Formda, fit bir Batuhan bu takımın 1. forveti olur..Yeteneksiz Nobre ve hergeçen zaman geriye giden Bobo'dan daha faydalı olacaktır..Keşke klasik 4-4-2 de Batu-Holo ikilisiyle oynayabilsek..
__________________ B | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 6.331
Tecrübe Puanı: 27 ![]() | bunun için tek önlibero ile oynamamız gerekicek ve sağ kanatta yani 4-4-2 ninsağında oynıcak bi serdar ö. var onada nekadar güvenilirse
__________________ SADECE "BEŞİKTAŞ" TEK NAMAĞLUP ŞAMPİYON | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |