![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #11 | ||
![]() Üyelik tarihi: Oct 2009 Yaş: 42
Mesajlar: 65
Tecrübe Puanı: 17 ![]() | Ben İbrahim Kaş'a hiç bir şekilde kızmıyorum. Öncelikle bu adam Beşiktaş ilk 11'inde yer alacak kalitede bir oyuncu değil, ayrıca yok pahasına elimizden uçup giden adamı para ödeyerek kiralamak akıl karı iş değil ve son olarak alt yapımızdan stoper olarak yetişen ve İspanya'ya da bu vasıfla giden adamı sağ bekte oynatmak hocalık değil. O yüzden İbrahim Kaş'a kızmak kendimizi kandırmaktır, kızılacak kişiler bellidir.
__________________ Bir sevdaysa hayatı anlamlı kılan, BEŞİKTAŞ ulAn ! | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |