![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |||||||
| Anketimiz: Schuster Başarılı Olabilir mi ? | |||
| Evet | | 30 | 85,71% |
| Hayır | | 5 | 14,29% |
| Katılımcı sayısı: 35. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor | |||
![]() |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| |
| | #1 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: May 2006
Mesajlar: 348
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | bence bu haliyle bu takım hucum agırlıklı oyunda basarılı olamaz, daha iyi pas yapabilen ,iyi golcü ile ve cift ön liberolu sistemde daha basarılı oluruz , ama en yanlış degerlendirme şu olur, ya shuster daha takımı görmeden oyun sti,lini mi belirledi bence asıl yanlış bu, gör önce takımın yapısını,ona göre sistem uygula bunlar benim görüşlerim saygılar,bence magath daha basarılı olurdu, yinede shuster için dua edecegiz | ||
| | |
| | #2 | |||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 38
Mesajlar: 3.061
Tecrübe Puanı: 27 ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
| |||
| | |
| | #3 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 11.350
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() | Ben Schuster'e güveniyorum...Başarılı olur mu olmaz mı bunu şimdiden söylemek zor, önce bir kuracağı takımı görmek lazım, takıma aldırmak istediği oyuncular çok önemli, tabii bizim yönetimimiz o adamları alabilecek mi o da var, eğer yönetimimiz Schuester'in bir dediğini iki etmezse Beşiktaş'ı güzel günler bekler...Schuster'in iyi bir takım kuracağını ve oynatacağı sistemi, hücum futbolunu bizde oynatacağını düşünüyorum, umarım yönetimden kaynaklanan aksilikler olmaz da her şey iyi olur... | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |