![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 38
Mesajlar: 189
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | onun koşması bile yeter zaten adam defansı yıpratan bir özelliğe sahip gol atmasa bile defansı yıpratsa bile bize yarar sağlar hiç kafasına takmasın elbet bi gün gelecek o da patlayacak bu fenere de denk gelebilir .....tam olarak bilemiyorum.....
__________________ Rodrigo TELLO gitmesin.... | ||
| |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 46
Mesajlar: 343
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Bence Nobre mükemmele yakın oynuyo.Hiç gol atmasa da varlığı inanılmaz faydalı takıma.Keşke diğerleri de ona ayak uydurabilse.Zaten takım otursa Nobre yeterince gol de atacaktır.Bazı arkadaşlar gol atamıyo diye belki karşı çıkarlar ama bence bu yılki en faydalı yabancı transfer.Tam isabet..
__________________ BİRGÜN HERKES BEŞİKTAŞ'LI OLMASIN, BIRAKIN O AYRICALIK BİZDE KALSIN !!! | ||
| |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |