![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 45
Mesajlar: 1.648
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | bi sitede boboyu oynat baskısı yazıyorlar bi sitede boboyu göndermek istiyorlar yazıyorlar hikaye bunların hepsi zaten kulübemiz zayıf adam alınacaksa bile birilerinin gitmesi taraftarı değilim.
__________________ Aklımda birtek sen, Fikrimde birtek sen, Ne farkeder KARTAL, Sen hergün yenilsen, Uğrunda herşeyden öyle vazgeçmişken, Nasıl vazgeçerim BEŞİKTAŞ'ım Senden | ||
| | |
| | #2 | |||
![]() Üyelik tarihi: Nov 2006
Mesajlar: 265
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | Alıntı:
Eeee, bu adamlar da senin benim burada yaptığım muhabbeti haber diye millete yutturuyor... Adnan Aybaba gibi; hepsi gitsin ben kalayım!!! hahahahahaha | |||
| | |
| | #4 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 2.058
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() | Gitmesi gerekenler : 1)Kleberson 2)Mehmet Sedef Gelmesi gerekenler : 1)Yabancı bir stoper 2)Yabancı bir ön libero 3)Hakan Balta 4)Serhat Akın
__________________ [SIGPIC][/SIGPIC] "İşkence acılar unutulur. Dik yaşamak iz bırakır hayatta..." Deniz GEZMİŞ | ||
| | |
| | #6 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 48
Mesajlar: 1.660
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
![]()
__________________ Tüm Videolarım: http://www.youtube.com/profile?user=sonatcan | |||
| | |
| | #7 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Apr 2006 Yaş: 39
Mesajlar: 341
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | ne bobosu yaa adam her seyini veriyor takıma... ali güneşe sans verilmelidir kleberson kalmalı ama takıma kazandrmak lazım runjeyi seviyorum sadece gokhan gulec kiralansın... | ||
| | |
| | #8 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: May 2006
Mesajlar: 2.500
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Boboyu beğenmeyenlerden ve sene başından beri beşiktaşa uygun olmadığını düşünenlerden olsamda şu an itibarıyla bobo asla gönderilemez,boboya gelene kadar çok adam var gidecek.Runje nin asla kalmaması gerekir ve şu haliyle klebersonada güvenmek mantıksızlık olur..
__________________ BeŞiKTaŞLı OLuNMaZ,BeŞiKTaŞLı DoĞuLuR... | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |