![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #28 | |||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 6.331
Tecrübe Puanı: 27 ![]() | Alıntı:
sen benim beşiktaşlılığımdan şüphe ediyorsan bende senin sadece türkiye ligini düşünen avrupada başarıya inanmayan beşiktaşın seviyesini düşürmek isteyen biri diye suçlarım. ya amoachi-nouma-carew-ilhan m. bunlardan bobo lara nobre lere düştük. yazık ya kimsenin beşiktaşı bukadar küçük düşürmeye hakkı yok. ümit karan mı? bobo mu? necati mi? bobo mu? kezman mı? bobo mu? gökhan ü. mı? bobo mu? belki necati antipatik geldiği için bobo dersin başkada yok
__________________ SADECE "BEŞİKTAŞ" TEK NAMAĞLUP ŞAMPİYON | |||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |