![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | |||
| Banned ![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 37
Mesajlar: 1.498
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
Bence dogru yaptiklari nokta 25-28 yas arasi oyuncu almalari. Carew, Kezman, Delgado, Appiah, Anelka, Balic, Okocha, Ilie gibi oyuncular senden sonra bir kulup daha bulur ve sende kotu oynasalar bile piyasa degeri her zaman vardir. Her zaman belirli bir rakama satabilirsin, 2 sene birsey yapmayan Anelka'yi bile 15 milyon euroya satip kar bile elde ettiler. Ama Juanfran, Ailton, van Hooijdonk, Ricardinho gibi 30'un uzerinde ve yasini basini almis oyuncular sana birsey getirmez ve kar elde edemezsiniz. Bence o 4-5 yillik yas farki icin 4-5 milyon dolarlik bedelleri gozden cikartmak lazim, hem kar hem de performans olarak cok farkediyor. Insallah gelecek seneki yildirlarimiz Delgado gibi biraz daha genc olur.
__________________ INADINA TIGANA INADINA BAKI INADINA RUNJE INADINA BESIKTAS!!!!! | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |