![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Apr 2006 Yaş: 42
Mesajlar: 287
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | bu derbiyi kazanırız kazanmasına da benim için asıl düşündürücü nokta maçı umarız yeneriz geçmişte yaşadıklarımızı takımı durumunu her şeyi sineye çeker herşey güllük gülüstanlıkmı olur die düşünüorum. | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jan 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 2.842
Tecrübe Puanı: 24 ![]() ![]() | ceza konusunun acilmasi bile sasirtici, bu adamlar degilmiydi daha dun bu takim genc, tecrubesiz, tecrube kazandiginda her maci alicak diyen? Ceza ne alaka ozaman? Bu cocuklari siz transfer ettiyseniz sabrediceksiniz!. | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |