![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | |||
| Guest
Mesajlar: n/a
| Alıntı:
| |||
|
| | #2 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 38
Mesajlar: 3.061
Tecrübe Puanı: 27 ![]() ![]() ![]() ![]() | ya kardeşim her fırsatta yok Del Bosque ye nie sabretmediniz yok öz evladımız Rızaya niye sabretmediniz gibi laflar etmenizi hiç anlamıyorum ya zaten onların gönderilmesinin nedeni de sizin gibi taraftarlar değil mi alla alla ya??? Bu hocalardan biri bile en az 2 sene takımın başında kalabilse şu an daha iyi konumda olurduk. Ama ne oldu sürekli aynı hatayı yaptık başa döndük bu sene de öyle olacak büyük ihtimal seneye başka bi hoca için aynı şeyleri konuşuyo olcaz böle gidecek bu düzen. Bu konuda harbiden İSTİKRARLIYIZ... | ||
| | |
| | #3 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 2.058
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() | Alıntı:
__________________ [SIGPIC][/SIGPIC] "İşkence acılar unutulur. Dik yaşamak iz bırakır hayatta..." Deniz GEZMİŞ | |||
| | |
| | #4 | |||
| Guest
Mesajlar: n/a
| Alıntı:
| |||
|
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |