![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #24 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Apr 2006
Mesajlar: 6.269
Tecrübe Puanı: 28 ![]() ![]() | Serdar daki düşüşü görmüş sonunda Delgadonun verimini arttırmak için yapılmış bir taktiğe benziyor Ricardinhoda son 2-3 maçtır ortashaya kadar gelip ileri çıkartıyordu artık gerek kalmadı zaten top onda başlayacak gibi bu taktikle
__________________ BEŞİKTAŞlı olunmaz BEŞİKTAŞlı doğulur!!! ███████████████████████ BEŞİKTAŞ 1903 ███████████████████████ | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |