![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: May 2007 Yaş: 37
Mesajlar: 582
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | bobo kalcak yaa neryee gidioo..bidahaki sene bizi uçurmaya devamm kaldıgı yerden hatta ben 11 gölün 2 katını bekliorum seneye...soıra da 20ye satarrızz ![]()
__________________ [AcıMaSızZ • ßi® • R€nGé • v€ • !sMé • sAhip • oLmæK,, • BEŞİKTAŞ™ '|ı • oLmaK • déMéKTí®r..!] | ||
| | |
| | #2 | ||
| junior-1903 ![]() Üyelik tarihi: May 2006
Mesajlar: 8.427
Tecrübe Puanı: 30 ![]() ![]() | inş inş ağzından bal damlıyor bal
__________________ gücüne güc katmaya geldik formanda ter olmaya geldik BEŞİKTAŞ seninle ölmeye geldik.... | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |