![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Sep 2007
Mesajlar: 263
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | her sene aynı senaryo sadece kahramanları değişiyo. 2 top yapamayan takım o ona weriyo o baskasına weriyo defansta geziniyo top sonra hucüma cıkamıyo takım. defans zaten belli çanakkale gecilmezi oynuyo her gelene dan dun wur ileri attıgın tekrar geri geliyo akabinde.. en sonundada patlıyo böle
__________________ | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2006
Mesajlar: 4.462
Tecrübe Puanı: 25 ![]() ![]() | bir hocayi veya oyunculari bir maca gore degerlendirmek yanlis olur ama kac mac oynandi birde takimin hala bir iskelet kadrosu olusmadi ya son dakikalarda gelen golle yeniyor yada berabere ister futbolcu olsun ister hoca herkes aldigi paranin hakkini vermeli ve ona gore oynamali oynatmali | ||
| | |
| | #4 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: May 2007
Mesajlar: 3.392
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Ertuğrulla Alakası Yok Ruhsuz Futbolcuların Suçudur Bu Maç!!!! Çokta Güzel Kadroyla Çıkmıştık Ofansifide Düşünen Saldırmayıda Düşünen.. Şampiyonlar Liginde Önce Yenilmeyeceksin Bu Bi Kuraldır Başarılı Takımlara Bakarsan Biraz Görürsün.. Rico'nun Sakatlığı Hocanın Tüm Sistemini Çökertti Deplasmanda Beraberlik Hicde Kötü Sonuc Olmayacağı İçin Hoca Koray'ı Soktu. Koray'ın yerine Higuain Girseydi delgado'da Rico'nun Yerine Geçseydi Kaç Gol Yerdik Acaba Diyorum 2 Gol Yedik Defansif Yönü Güclü Takımımızla.. Kanatları Hareketlendirsin Hoca Demişin Bence En İyi Olduğumuz Mevki Kanatlardır.. Hocayı Değil Sahada Hic Oynamayan Futbolcuları Eleştirin.. Size Kalsa 3 Forvet Oynarız..3 Forvet Oynayınca Arkada Bırakacağın Boşlukları Söyleyen Yok Tabi.. ![]() Bu Takım Başarısız Olursa Hoca'dan Yanlı Olmaz Futbolcular Oynayamazsa Olur..
__________________ ..Not Found.. | ||
| | |
| | #5 | ||
![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 48
Mesajlar: 564
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Acikcasi Ertugrul Hoca ilk geldigi zamanlardaki icraatlarinin Kredisini tüketiyo.. Besiktas ta oldugunun farkinda oldugundan eminim, cünkü kendisi yillarca oynadi burda ve böyle silik futbolla degil Koskoca Besiktas i amatör bir takimin seyircilerini bile mutlu etmesi imkansiz.. Sürekli röportajlarinda kendinden emin ve güvenir bir sekilde konusmasina ragmen oynattigi futbolun konustuklari ile ayni orantida olmamasi zamani gelince bazi horultularin yükselmesine sebep olacagi kesindir.. Tamam biz arkadayiz Hocam sonuna kadar destekleyelim ama sen de bize en azindan BESIKTASli oldugumuzu hatirlatacak bir futbol izlet.Cünkü elindeki kadro kötü bir kadro degil ve bunu yapabilecek seviyede oldugunu bizden iyi sen biliyorsun.. Konu Buelent01 tarafından (19-09-2007 Saat 03:10 ) değiştirilmiştir.. | ||
| | |
| | #6 | ||
![]() Üyelik tarihi: Sep 2007 Yaş: 37
Mesajlar: 90
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Ertugrul hoca bize yetmiyooo , bu görev için yeterince tecrübesi yok...Her çıktıgımız maçı , Allah nasip ederse inşallah mantığıyla oynarsak yandık ki ne yandık... Ahh Luce ahh nerde o eski günler mumla arar olduk o günlerii...
__________________ ![]() | ||
| | |
| | #7 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Aug 2007 Yaş: 42
Mesajlar: 763
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Abi onu bunu bilmem futbolcusun şampiyonlar ligi maçına çıkmışsın karşında puyol nesta stam ferdinand gibi kalbur üstü savunmacılarda yok ve sen bir tane adam geçmeye bile niyetlenemiyorsun ya bu ne korkaklık bu ne vasıfsızlık koca maçta bi adam geçemedik tello, üzülmez, kanadında bir tek olumlu şey olmadı ya... Bu kadar ruhsuz olmayın ya birebirde bi adam geçmeyii bari deneyin ya
__________________ Lütfen Konu acarken konunun var olup olmadıgını kontrol ediniz.. ------------------------------------ Lütfen Forum kurallarını okuyunuz.. | ||
| | |
| | #8 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: May 2006
Mesajlar: 517
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | ertuğrul hocada değil sorun çıkarılacak en iyi ofansif kadro çıktı.bobo ile delgado ilerde ne oynadı ki bobo bir aydır hep geziniyor.
__________________ Bu yazıyı FARKEDERSEN, FARKEDECEKSIN ki bu yazıyı FARKETMEN ya da FARKETMEMEN hiç FARKETMEZ. Sen en iyisi bu yazıyı hiç FARKETME | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |