![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| | #5 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 11.350
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() | Yaa bouzidi hiç izledinmi Allahaşkınada bouzid diyorsun.Adamı izledim birşey yok onda.Zaten aldığınada pişman olmuş kalli.Linderoth dan bizdede var zaten.Cisseden hiçbir farkı yok.Lincolndanda iki tane var bizde.Adamın golcüleri 35lik hakanla eziklerden dönen ümit karan.Bide bizdeki batuhan gibi cafercan.Stoperleri bakiden sonra en çok dalga geçilen servet.Bir song var işte defansta adam gibi.Sol bekte ise bir volkan var.Onuda görecez ne olduğunu.Kale ise tam muamma zaten.Bir ortasahası iyi gsın.Ama yedeksiz... | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://besiktasforum.net/forum/futbol/32970-buda-gs-nin-son-durumu/ | ||||
| Mesaj Yazan | For | Type | Tarih | |
| Untitled document | This thread | Refback | 29-03-2008 18:33 | |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |