![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | |||
![]() Üyelik tarihi: Apr 2006 Yaş: 55
Mesajlar: 290
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
Adam juventus'lu Logratelli,Benfica'lı Anderson ve birde ispanyol bir oyuncuyu ismini hatırlayamadım (ama helguera değil)istemedi.Gitti Diatta'yı okeyledi.Ai işte size diatta.Carlton Cole ile anlaşıldı veto etti.Bakmayın siz Ertuğrul hocanında bu işlerde günahı çok .Ve bir de şu Delgado takıntısından acilen kurtulması gerekiyor.
__________________ SADECE ADAM GİBİ ADAM DEĞİL, BİRAZ DA TEKNİK ADAM İSTİYORUM. ACABA ÇOK ŞEY Mİ İSTİYORUM. ![]() HERKES FANİ, BEŞİKTAŞ'IM BAKİ. | |||
| | |
| | #2 | |||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 6.331
Tecrübe Puanı: 27 ![]() | Alıntı:
__________________ SADECE "BEŞİKTAŞ" TEK NAMAĞLUP ŞAMPİYON | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |