![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| Yardımcı Admin ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 41
Mesajlar: 23.645
Tecrübe Puanı: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | stadları türkiyenin en modern stadı,her sene 1 dünya yıldızı getiriyorlar,100. yıllarında hem futbol hem basketbolda şampiyon oldular,bunları yazmak acı veriyor olsa da bence başarılı
__________________ ![]() | ||
| | |
| | #2 | |||
![]() Üyelik tarihi: Aug 2007 Yaş: 49
Mesajlar: 1.931
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | Alıntı:
Eğer süperligde şampiyon olmak başarı ise o zaman en başarılı takım her zaman fener.Çünkü maddi imkanları en fazla olan,türkiye standtardlarını aşan tek kulüp.Başarıyı sadece buna mı endeksliyeceğiz.süper lig tarihimize bakın şampiyonluk için en az hasretlik çeken takım.Çünkü hatalarını hep süper transferler yaparak kapatan başkanlar sayesinde şampiyonluk için çok beklemediler.Gelen yabancı starlar(!) biraz daha fenerli ekmeği yiyip gitti..İşin ilginci bu kadar sükseli transferlere rağmen Türkiye'ye avrupadan kupayı sadece gs getirdi.Bu starların gelmeside kulübün,kulüp başkanlarının başarısından değil,taraftarlarının zengin oluşundandır.Ya son bişey daha madem şampiyonluk başarı 27 senedir alınamayan federasyon kupasının başarısızlığı kime ait acaba? Giresunspor başkanına mı?
__________________ Lütfen Konu acarken konunun var olup olmadıgını kontrol ediniz.. ------------------------------------ Lütfen Forum kurallarını okuyunuz.. | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |