![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 57
Mesajlar: 617
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Bu konuyu açan arkadaşım Ne oldu da birden Nobre hayranı oldunuz ? adam bir maç iyi oynadı diye vaz geçilmezmi oldu. O adamı beşiktaşın kurtarıcısı olarak hala görebiliyor yada gol sorunumuza ilaç olarak algılıyorsanız gidin hemen demirörenin yanına da sizi klüpte yönetici yapsın. Ne de olsa oda oyuncudan anlamıyor . anlasa yada işi bilse; işi bilen transfer komitesi kursaydı bu güne kadar 33 oyuncu transfer etmezdi.Klüpte borç batağına batmazdı. | ||
| | |
| | #3 | |||
| Can't Forget ![]() Üyelik tarihi: Sep 2007 Yaş: 37
Mesajlar: 6.226
Tecrübe Puanı: 31 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
ne alaka ben nobre hayranı falan değilim lütfen konuya bak tartışmak için açmadım konuyu ok
__________________ ŞafakLa Tanış Saya Saya Biter Mi ? ANTALYA / Gazipaşa İLçe Jandarma KomutanLığı Şafak:253 ![]() | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 2 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 2 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |