![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Dec 2007
Mesajlar: 33
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | REZALET.Artık sıradan bir klüp haline geliyor sanki Beşiktaşımız.Bunun tek sorumlusu futboldan anlamayan demirören denen şahıs ve onun futbol bilgisi yoksunu arkadaşlarıdır.Bir tabiiki o sahadaki yeteneksiz ve kabiliyetsiz futbolcu sayısının bolluğudur.4 pas yapamayan BEŞİKTAŞ forması giymiş bu sorumsuz ve kabiiliyetsiz adamlar olduğu sürece BEŞİKTAŞIMIZ böyle daha çok zorlu yıllar yaşar.Artık kazanmak için yürek yetmiyor.Önemli olan akılla yeteneği birleştirip sonuca varmaktır.Modern futbol bunu emrediyor.Ertuğrul sağlamında futbola bakış açısının yetersiz olduğunu iyice görmeye başladım.Takım daha sahaya yayılmayı bilmiyor.Pas yapmayı bilmiyor.Yardımlaşma yok.YAZIK.Çok YAZIK.
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 11.350
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() | Biz burda kahroluyoruz,Beşiktaşın geleceğini düşünüyoruz,ne olacak bu halimiz diyoruz.Yaa peki yöneticiler,teknik heyet,futbolcular bunları düşünüyor mu???Rezil ettiler yahu rezil,sokağa çıkacak yüz bırakmadılar adamda.Kendileri utanmadan nasıl çıkıp dolaşıyorlar,hele futbolcular!..Hiç utanmada kalmamış bunlarda,insanın yüzü kızarır yaf biraz!.. | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |