![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| | #11 | ||
| kArtAl AvdA ![]() Üyelik tarihi: Jan 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 536
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | beyler boboyu satmasın diyenler,ne yapıcaz bu boboyu?adam gitmeyi aklına yazmış zaten verim alamazsın.ayrıca 10 veren varsa satılmalı tabiiki karim benzema lyona kaç paraya geldi kaça gidiyo?psv de her sene tonla oyuncu satıyo ama her sene aynı futbolu oynuyo,her sene ş.liginde yapmayın lütfen...
__________________ ARAMASIN GÖZLER O ŞİMDİ ASKER ...89/1... NE MUTLU "TÜRKÜM" DİYENE!... | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |