![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jan 2008
Mesajlar: 3.079
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | bu sene mezuniyet kaygısı ve iş güç sebebi ile en son 2-0 geriye düşüp 3-2 aldığımız Denizli maçına gidebildim inönüde...bir teknik adam vasıtası ile futbolcularla münasebet kurabildim...ancak uygun olmayan bir zamanda gittiğimden sadece diatta,mehmet yozgatlı,ibrahim kaç ve higuain ile fotoğraf çektirip konuşabildim...ve bu ayrıntı az önce aklıma geldi..ben ne uğursuz bir adammışım ya ..el attığım dal kurumuş ...inönüyü yıkmasınlar valla gitmicem bidaha yeterki Beşiktaşım başarılı olsun TV den izlerim ![]() | ||
| | |
| | #2 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Apr 2008 Yaş: 42
Mesajlar: 3.351
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
Şu teknik adamla beni de tanıştırsana arkadaşım belki ben uğurlu gelirim yıkmaktan vazgeçerler stadımızı ![]() | |||
| | |
| | #3 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jan 2008
Mesajlar: 3.079
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
kendisi ev arkadaşımın babası olur ...Beşiktaş camiasından değil isim vermeyeyim reklam olmasın ama ben tanıştırırım seni ..sorun değil![]() | |||
| | |
| | #4 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Apr 2008 Yaş: 42
Mesajlar: 3.351
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
teşekkürleeeeeeeeeeeeeer... ne zaman tanışıyoruz inşallah? ![]() | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |