![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jun 2006
Mesajlar: 390
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Saçmalik, tamamen saçmalik. Nasil yani, stoperler oynamayinca Nobre geçecek. Böyle birsey olabilirmi koskoca Besiktas'ta?
__________________ ''Cehalet insanı çirkinleştirir. Suskunluğum asaletimdendir. Her lafa verilecek cevabım vardır. Lakin, lafa bakarım laf mı diye, adama bakarım adam mı diye'' | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Sep 2007 Yaş: 42
Mesajlar: 8
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | bence herkesi heryerde denemekte fayda var.herkes golcü olmak ister ama sadece bazıları olabilir kimse ben stoper olucam diye büyümüyor bizim buralarda.nobre çok başarılı bir futbolcu sadece golcü değil verilen her görevi yerine getirir sakatlılar olduğundada boşluk doldurur sürekli orada kalacağını sanmam.
__________________ Bi Hindistanda bi de Türkiyede kadınlar öküzlere tapar!!! | ||
| | |
| | #3 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jun 2008
Mesajlar: 99
Tecrübe Puanı: 18 ![]() | Yavv çüşş artık yaa!!! Tamam Nobre oynar ama böyle bir şey dünyanın hangi büyük takımında görülmüştür arkadaşlar!Nasıl yani Nobre stoper oynucak adam mı yok sanki?Zapo.,Gökhan,Sivok,Tuna...Olmadı madem böyle saçmalık olcaktı.Kaş' ı niye sattınız.Koskoca klübü ne hallere getirdiler.Şimdi bizle dalga geçmeyecekler mi adamınız yok Nobre stoperde oynuyor...!! yazıklar olsunn....
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |