![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Apr 2007 Yaş: 46
Mesajlar: 302
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | bence tandoganın kalması iyi b,de bu adamı begenmeyenler neye gore begenmedigini bi acıklasa adam sag bek diil butun sezon sag bekte oynadı elinden geldiginin en iyisini vermek icin ugrasıo ama defansı yapmaya calıssa hucumda aksıo hucumu yapmaya calıssa defansta aksıo bazen cogu futbolcunun bosalttıgı alanda ters kademeye bile girdigi oldu bu adamın asıl yeri sag acık sag acıkta oynasa hucumunu rahatlıkla gosterir savunmadada arkasında bi sag bek oldugunu bilip ona gore davranır hatırlayın bu adam denizlide genclerde sag kanatta yaptıgı ortalarla asist kralı olmustu yada ikinci adam ertugrul hocanın sayesinde sag bekte orta yapmayı unuttu
__________________ Konu Açarken Lütfen Kontrol ediniz. | ||
| | |
| | #2 | |||
| gurbetci kartal ![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 46
Mesajlar: 4.604
Tecrübe Puanı: 26 ![]() ![]() | Alıntı:
__________________ Allah(c.c) bir kulunu severse o kulun nesi yok? Allah (cc) bir kulunu sevmesse o kulun nesi var ? hz.Ali (r.a) | |||
| | |
| | #3 | |||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 11.350
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
| |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://besiktasforum.net/forum/futbol/62101-tandogan-kaldi/ | ||||
| Mesaj Yazan | For | Type | Tarih | |
| Untitled document | This thread | Refback | 20-05-2008 21:26 | |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |