![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Nov 2008
Mesajlar: 737
Tecrübe Puanı: 18 ![]() | rüştü kötü oynayabilir... ama asla maç satmaz | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 11.350
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() | Hala abuk sabuk yorumlar yaf...Yok şu maçı sattı yok bu sattı, koaly mı yaf bu kadar...Rüştü bizden yıllık 1.5 milyon € para alıyor, niye ihanet etsin takımına, Fb bu kadar para vermiş mi Rüştü'ye...Rüştü gibi adam var mıdır yahu Beşiktaş takımında!..Fb'den gelen her adamı kötüleyeceksek, ohooo!..Nobre'yi de satalım gitsin o zaman, o da yakında satar maç, hani takımın en golcü oyuncusu olan Nobre!!! | ||
| | |
| | #3 | ||
| zɐʎaq ɥɐʎis ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 44
Mesajlar: 11.401
Tecrübe Puanı: 43 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bu gol sadece rüştünün hatası değil top gelirken sanki bizim defans oyuncusu rüştüyü perdeler gibi önünde duruyor. Komple bir kornerde savunma orgzanisayonu hatası var. Ayrıca rüştü çokta iyi toplar çıkardı bence rüştünün malubiyette payı yok.
__________________ Emre - 1981 - Yeşilköy - Arh + | ||
| | |
| | #4 | ||
| Deivson Rogerio Da Silva_BoBo ![]() Üyelik tarihi: May 2008 Yaş: 34
Mesajlar: 2.860
Tecrübe Puanı: 23 ![]() ![]() ![]() | böyle düşünmemek elde deil ama günahını almayalım adamın Konu alev.bobo13 tarafından (30-11-2008 Saat 19:22 ) değiştirilmiştir.. | ||
| | |
| | #5 | ||
![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 38
Mesajlar: 123
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | bende dusunmuyo değilim rüştünün maçı verdiği konusunda.. aklıma oynanan fener macları geliyo da. kaleci dediğin mac kurtarmalı. rustu bize kaç mac kurtardı şimdiye kadar.. bence takıma kaleci şart. hakanla da hiç olmaz!!!!!!!!!!!!1 | ||
| | |
| | #6 | ||
| Dişi Kartal ![]() Üyelik tarihi: Apr 2007
Mesajlar: 1.845
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() | Burda da Rüştüyü suçladınız ya pess. Rüştü yerinde kalede başka bir adam olsaydı o maç çok farklı skorla biterdi . taraftarın rüştüye teşekkür etmesi gerekir . 10 kişilik bir takımla 50 dakika bounca gol yemedigi için mucize kurtarışlar yaptıgı için... suçlanması gereken kişiler rüştünün çok uzagında olan kişiler halbuki yine kabak rüştüye patladı ..
__________________ Türküler Sustu , Halaylar Durdu Hüzün Geldi Baş köşeye kuruldu Yoruldu Yüregim , Yoruldu | ||
| | |
| | #7 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 3.482
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||
| | |
| | #8 | ||
![]() Üyelik tarihi: Apr 2008 Yaş: 33
Mesajlar: 7
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Rüştü iyi bir kaleci ama basit hataları da var. 2. golü yemeyebilirdi bariz hatası kalesini terk etmek! güiza ta nerden topu aşırtıyor. Rüştü yerinde kalsaydı rahatlıkla o topu tutabilirdi.. Ve maç berabere de bitebilirdi. Ama Rüştü gene de çok iyi bir kaleci.. | ||
| | |
| | #10 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jan 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 17.190
Tecrübe Puanı: 58 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | burda sorun nedir biliomusunuz bizim yan top zafiyetimiz gecen sene bütün yan toplarda rüştü gol yedi tam dedik bu sorunu çözdük demekki hala devam ediyorr yan top zaafiyetimiz | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |