![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #12 | ||
![]() Üyelik tarihi: Oct 2007 Yaş: 46
Mesajlar: 333
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | olayın gerçekliğini bilmeden gazete dolduruşuna gelmeyelim.tribüne sus işareti yaptıysa ve bu yüzden sarı kart gördüyse sorun taraftardan korkan hakemdedir.tuncay her golde sus işareti yapıyor. ama gerçekten nouma nın fener maçında yaptığını yaptıysa iş başka.silmek yerine eğitmek gerekiyor ne kadar zor da olsa
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |