![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 892
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | bir maç aldık diye hemen final havalarına girmemek gerekir, kaç senedir uyduruk takımların bulunduğu gruplarda 3. bile olamıyoruz, avrupa'da tecrübe eksiğimiz var, önce gruplara kalıp iyi bir mücadele sergiledikten sonra takımın da kendine güveni gelir ama eminim şimdi takımda kimse buna inanmıyordur ...
__________________ ![]() | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |