![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 11.350
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() | Evet, çok tehlikleliler...Duran toplar en büyük silahımız artık, Tello da Delgado da çok iyi kesiyor topları, Milli takımda da gördükki Aydın da kesebiliyor böyle topları, Sivok-Zapo gibi iyi sıçrayan ve iyi kafa vuran oyuncularımızda var, daha ne olsun... | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: May 2007 Yaş: 38
Mesajlar: 2.426
Tecrübe Puanı: 22 ![]() | tello kesiyoda delgadonun yaptığı her orta ön direğe iniyo.
__________________ YÖNETİM İSTİFA... | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |