![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Apr 2006 Yaş: 41
Mesajlar: 4.856
Tecrübe Puanı: 26 ![]() ![]() | Ertuğrulda olsa, Mehmet Özdilekte olsa, Rıza Çalımbayda olsa, Del Bosque de olsa, Daum da olsa artık yeter her 10 ayda bir T.Direktör değiştirmeyelim. Başarısızlığımızın nedeni T.Direktörler değil bu mantık. Kim olursa olsun koltuk sevdaları yüzünden T.Direktör değiştirmelerine artık prim vermeyelim. Sıkıldım iyice bu durumdan. Konu Pritt tarafından (09-10-2008 Saat 16:18 ) değiştirilmiştir.. | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |