![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #17 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 43
Mesajlar: 417
Tecrübe Puanı: 18 ![]() | Bobo oynar,oynamalı !!! Ama Denizli oynatır mı?? Oynatmaz... Hic nefes tuketmeyin holosko-nobre baslıcak... Bizdeki en klas futbolcu Bobodur.. Onu yedek bırakmakta enayiliktir... İddaa ediyorum bizim bobo bu kopeklerde olsa,her mac oynatırlar sezonda 25 golun altınada dusmez!!! Biz gidip yedek bırakıyoruz!!
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |