![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Nov 2008
Mesajlar: 1.520
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | 5-0 olacak bir mac Nobrenin sayesinde son dakikalarda korkuttu bizi!! 1-0 ondeyiz ve kornerden kontra yiyoruz?? Nasil bir mantik bu yaa?? Hadi o gol olsaydi ne olacakti? 1-1 olsa Besiktas birdaha kendine gelemezdi!! Nobre artik defol git!! Yok yuregiyle oynuyormus yok cok kosuyormus!! Binde bir ayagina top gelecekte gol olacak!! Hadi YALLAH!! | ||
| | |
| | #2 | |||
![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 42
Mesajlar: 330
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
| |||
| | |
| | #3 | |||
| ÇUKUROVA KARTALI ![]() ![]() Üyelik tarihi: Jan 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 11.535
Tecrübe Puanı: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
Ne dion yaw sen.Adam en golcü oyuncumuz.şansızlık yüzünden kaçırabilir.Ama bu yaptığın yorumlar saçmalık bence.Hangi oyuncuyu ne dersen de katılabilirim ama yani nobre en ii oyuncumuz.Laf söylenmemesi gereken oyuncularımızdan | |||
| | |
| | #4 | |||
| H4RdwAr3mANiA_Gökhan ![]() Üyelik tarihi: Nov 2007 Yaş: 35
Mesajlar: 708
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Alıntı:
1 maça göre yorum yapılır.nasıl zihniyettir bu defolmuşş peh istersen asalım bide tam olsun .her maç aynı şey biri iyi oynadınada oynadı diyin ozaman
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |