![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Dec 2007 Yaş: 39
Mesajlar: 1.207
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | biz denizliden hoca olmaz dedğimizde ne hakaretlere uğradık burda.Adam fenerden adeta kovularak gönderilmiş anca iranda takım bulabilmiş ve 2. lig kulüplerinde bile tutunamamıs(vestel manisa) ve 10 yıllık icraatları ortada.Bugün bile kimin nerde ne yaptığı belli değildi.Maçtan once konustuklarımız hep havada kaldı.Zapo ön libero uğur 10 numara gökhan zan bi ara sağ bek falan kim napıyor nasıl bir dizliş var anlayan varsa yazsın da öğrenelim. İkincisi Yönetim zaten her seyin başı. yanlıs plansız oyuncu transferleri basiretsiz yönetim daha ne olsun beşiktas gelecek sene totoya bile katılamıcak yeter artık allahınız varsa yeter!!!
__________________ Yeter Artık!!! İstifa Etme,İntihar Et!! | ||
| | |
| | #2 | |||
| gurbetci kartal ![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 46
Mesajlar: 4.604
Tecrübe Puanı: 26 ![]() ![]() | Alıntı:
evet malesef dedik ama duyan bilen olmadi
__________________ Allah(c.c) bir kulunu severse o kulun nesi yok? Allah (cc) bir kulunu sevmesse o kulun nesi var ? hz.Ali (r.a) | |||
| | |
| | #3 | ||
![]() Üyelik tarihi: Oct 2008 Yaş: 45
Mesajlar: 291
Tecrübe Puanı: 18 ![]() | söylenecek birşey yok ben haftalardır söylüyorum iyi futbol iyi oyuncular ile oynanır diye beşiktaşa en az 4 oyuncu gerekiyor ayrıca m denizli maalesef bu takımla kedinin fare ile oynadığı gibi oynuyor üzgünüm ama ben denizli ile beşiktaşın şampiyonluğa ulaşacağını düşünmüyorum ayrıca 26. haftadan sonra ise ilk 3 te takımımı göreceğimide düşünmüyorum
__________________ ... | ||
| | |
| | #4 | |||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 2.257
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
Burda Denizliye tapan adamlar vardı..Dışarda da bir okadar.. Nasıl bir körlükse hala savunuyolar..Görüyoz işte takımın halini..Dünkü dizilişi fln.. Cidden bukadar dağınık bir takım izlemedm ben hayatımda..Bi de tecrübesine, futbol görüşüne hayran insanlar var..Ne tecrübesi varmış acep..? Mustafa Denizli Rezil Etti Bizi.. ![]() | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |