![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #12 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 2.257
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() ![]() | Seric gider herhalde..Cisseyi de yollarlarsa ne ala ama şuan için diğer yabancılar kalmalı..En azından sezon sonuna kadar... 2 tane taş gibi transfer ne iyi olur..Yapsalar da şaşırtsalar bizleri ne var? Yok ama Serici yollarlar yine dallamanın birini bulurlar oraya, dandik dandik adamları getirirler takıma..Hiç akıllanmaz bu yönetim..Bu sene de böyle gitti, şampiyonluk fln gitti ama görün bakın seneye yine başımızda bunlar..Seneye buzamanlar yine aynı şeyleri konuşuruz artık.. | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |