![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #39 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Nov 2007
Mesajlar: 1.186
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | bu cocugu hala savunuyolar ya Beşiktaş şampiyon olsun olmasın bole bi konuşma yapmaya hakkı yok batuhan sen şu anda bi yere geldiysen ki gelmedin Beşiktaşın sayesindedir sen cık topunu oyna ama bilki senden bi cacık olmaz havanı cabuk sondururler ....bu cocuk futbolunu geliştreceğine yorumlarını geliştirmiş sarmısaklı cacık olur ancak
__________________ Biz Bu LiG İçİN FaZLa ŞEREFLİYİZ.. Konu blackpower tarafından (19-01-2009 Saat 23:50 ) değiştirilmiştir.. | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |