![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | |||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 2.257
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
Hakan ne yapsın yaw? Geri pası geliyor, 2 tane Belediyeli prese geliyor aynı zamanda; ordan Hakan'ın asist yapmasını mı bekleyelim yani?..Iskalamadığına şükredin yaw..Topu alan Hakan'a yolluyor..Rüştü'ye yolluyor..Bir gün yanacak başımız..Özellikle Yusuf, Tello, Gökhan çok yapıyor bunu..Kaleciler neyapsın yani? Degajlara gelirsek; biz Cordobaya alıştığımz için tabi normaldir Hakan'ınkileri beğenmememiz..Ama şu ligde degaj ile oyun kuran kaleci mi var sanki? Hakan'ınkiler de okadar kötü değildi bence..Özellikle ilk yarı Ekrem ve Nobreye nokta atışlar yaptı.. | |||
| | |
| | #2 | |||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 65
Mesajlar: 4.095
Tecrübe Puanı: 37 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
Dünyada Van Der Saar ve Cordoba dan başka asist yapan kaleci pek gelmedi..Hakan dün kendi standardının da altında idi ama onu zora sokanlar bu geri paslarını verenlerdir... Hakan,25-26 yaşında; bir kaleci için genç sayılan bir çağda..Eğer iyi çalışırsa ;fiziği ile ve yeteneği ile Beşiktaşta uzun yıllar oynayabilir.. Ancak;iyi götürdüğü bir maçta ,birkaç geri pasına kötü vurdu diye ona küfretmek bence ihanettir..Çünkü kale %100 konsantrasyon gerektiren bir mevkiidir. Küfür edene de bir sözüm var.. Güzel kardeşim;Hakan Arıkan 1.94 boyunda yaklaşık 90 kg ağırlığında hergün idman yapan bir sporcu.. Maçan yiyorsa ;maçtan sonra gidip teke tek yüzüne etsene küfürünü.. Aslında bu sözüm bütün küfür edenlere...
__________________ "iki özel tutkum;İstanbul ve Beşiktaş" | |||
| | |
| | #3 | |||
| Moderator ![]() Üyelik tarihi: Aug 2006 Yaş: 40
Mesajlar: 6.655
Tecrübe Puanı: 26 ![]() | Alıntı:
Hepsini geçtim kaleciysen kalene gelen topları sektirmeyeceksin..Bir kaleci her kalesine gelen topu en az 2 hamlede aliyorsa,yan toplarda takım arkadaslarına güven vermiyorsa,kendisine güveni yoksa iyi çalışmıyor demektir..Bu tip ozelliklerini kazanabilmesi için özellikle kalecilerin sıklıkla maç oynaması gerek..Ben boyle eğitildim çunku kaleciyken..
__________________ '' BİR DERDİM VAR. BİN DERMANA DEĞİŞMEM ASLA !!! '' Konu dogan_cordoba tarafından (28-02-2009 Saat 23:53 ) değiştirilmiştir.. | |||
| | |
| | #4 | |||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 39
Mesajlar: 5.108
Tecrübe Puanı: 23 ![]() | Alıntı:
__________________ | |||
| | |
| | #5 | |||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 2.257
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
Hakan geçen sezon çok iyi maçlar çıkardı..Özellikle ilk başlarda..Milli takımın ilk11ine bile girdi yani Terim'e rağmen..Herkes kaleciden yana sorunumz kalmadı fln derken bi bocalama dönemine girdi..8-0 'da ihale ona kaldı fln..O da düşüşe geçti.. Hataları, zaafları var elbette..Geliştirmesi gerek kendini..Ama ona destek olmak gerekir..Tribünden küfür etmek değil.. | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |