![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 65
Mesajlar: 4.095
Tecrübe Puanı: 37 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Çağlacım,Serdar'cım sizi anlıyorum ancak..Rüştü bu ülkenin çıkardığı en iyi kaleci..haa gönül isterki kalemizde İker Casillas yada Buffon oynasın ama..onlar yoksa da oynatabileceğin en iyi kaleci Rüştü dür bence..Kaleci hata yapar..Hatırlayın Petr Chech Euro 2008 de neler yaptı..
__________________ "iki özel tutkum;İstanbul ve Beşiktaş" | ||
| | |
| | #2 | |||
| ยŦยк ![]() Üyelik tarihi: Jan 2007
Mesajlar: 11.262
Tecrübe Puanı: 43 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
Hemde neler neler yaptı ama şimdi Beşiktaşla adı çıksa millet sevinçten ölür hataları görmez Rüştü'ye yapılan eleştirilere pek katılmıyorum Hataları var ama bizi kaç kere ipten aldı bunlar neden görünmüyor Türkiye'nin en büyük kalecisi şu an bünyemizde oldugu için sevinmeliyiz | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |