![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jun 2006
Mesajlar: 647
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Tabata kötü futbolcumu!.. Asla değil.. Ama istediğimiz adam değil.. El oğlu neleri getiriyor!.. Onlar bilmiyorlarmıydı Tabata'yı almasını.. Adamlar bu adamdan daha ucuza milli takımın gediklisi Elano'yu aldılar.. Bu transfere nasıl hayırlı olsun derim.. Biri bu saçmalığa engel olsun...
__________________ KARTAL RUHTUR!! | ||
| | |
| | #4 | ||
| gurbetci kartal ![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 46
Mesajlar: 4.604
Tecrübe Puanı: 26 ![]() ![]() | antep 3 milyona aldi bu adami okadarda salamayin yani
__________________ Allah(c.c) bir kulunu severse o kulun nesi yok? Allah (cc) bir kulunu sevmesse o kulun nesi var ? hz.Ali (r.a) | ||
| | |
| | #6 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 39
Mesajlar: 5.108
Tecrübe Puanı: 23 ![]() | açıkçası tabata beğendiğim bir oyuncu ancak verilen para çok fazla tamam sevindim artık o bölgede çok fazla sorun yaşamıcaz daha çok pozisyona gireceğimiz kesin ancak daha bir oyuncu alınablirdi az kalmış bile olsa alınabilirdi ben hala beklemedeyim resmi sitede yayınlanmadıkça yıldız alabilcekleri umudunu taşıyorum az da olsa var ancak tabata da olsa o bölgedeki sorun çözülcekse önemli değil ama bahsedilen paralar çok yüksek
__________________ | ||
| | |
| | #9 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 39
Mesajlar: 5.108
Tecrübe Puanı: 23 ![]() | daha açıklanmadı o yüzden ben beklemedeyim açıkçası belki bir yıldız alıp getirirler tabi ufak bi ihtimal ama umutluyum bn mesela
__________________ | ||
| | |
| | #10 | ||
| Deivson Rogerio Da Silva_BoBo ![]() Üyelik tarihi: May 2008 Yaş: 34
Mesajlar: 2.860
Tecrübe Puanı: 23 ![]() ![]() ![]() | Valla Tabata alındıysa diyecek birşey yok. Ronaldo transferini gölgede bıraktık işte.. Hayırlısı olsun. İnşallah Delgado'dan iyi olur. | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |