![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| TEK AŞK BEŞİKTAŞK ![]() ![]() Üyelik tarihi: Jan 2009
Mesajlar: 5.172
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | birde azcık yaşlı olması ve iyi oynayamaması Çok hata yapıyor ya olmayacak hatalar yapıyor mesela hiç açılmıyor alabileceği topu açılıp almıyor sanki kaleye çakılmış gibi.Birde merak ediyorum o gün kalede Hakan olmasaydı Rüştü olsaydı maçın sonucu değişir miydi? | ||
| | |
| | #2 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 3.482
Tecrübe Puanı: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
![]() Bak konuyu en baştan oku bütün mesajları incele bak bakalım senden başka kaç kişi rüştü ye kızmış kaç kişi beğenmiş ona göre kafan da bir değerlendirme yap ondan sonra düşünceni onun fb den geldiğini unut ve öyle söyle bakalım ne olacak ![]() | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |