![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |||||||
| Gündem Dışı Genel internet Geyik vs muhabbetleri. |
![]() |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 500
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Soguk bir Cola ve büyük Patso! (Patso, bizim Icadiye mahallesinde cok meshur Patso Burger'den olacak ama) Gene Türkiye'ye geldigimde ilk isim iki büyük Patso yemek olacak ![]()
__________________ Who is IT? IT is Fenerbahce! KIRICI DEGIL YAPICI OLALIM LÜTFEN | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |