![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| Optik bArikAtı ![]() Üyelik tarihi: Oct 2006
Mesajlar: 1.729
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() | birşey bilmiyorsun yazma bankanın isimlerini yanlış yazıyorsunuz..Neyse ben pek bilmeyenlerle muhattap olamam...Okumadan yazan belleklerle uğraşılmaz... | ||
| |
| | #2 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Sep 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 61
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
![]() | |||
| |
| | #3 | ||
| Optik bArikAtı ![]() Üyelik tarihi: Oct 2006
Mesajlar: 1.729
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() | | ||
| |
| | #4 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Sep 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 61
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
![]() banka ismi ![]() işine gelmeyince de get vay be ![]() | |||
| |
| | #5 | ||
| hüngürella ![]() ![]() Üyelik tarihi: May 2007 Yaş: 43
Mesajlar: 5.146
Tecrübe Puanı: 26 ![]() ![]() | mehmet pardon bankası ismini ben yanlış yazdı o zaman ki işbankasının yerinde şimdi halkbankası var aklımda o yüzden halkbankası yer etmiş. tekrar özür. | ||
| |
| | #7 | ||
| hüngürella ![]() ![]() Üyelik tarihi: May 2007 Yaş: 43
Mesajlar: 5.146
Tecrübe Puanı: 26 ![]() ![]() | sev diyen yokki sana saygı duy yeter. hem yazdığım kitaplara gereksiz demişsin bende senin yaşındayken Reis benim için gereksiz bi kitaptı ama sonra onuda okumam gerektiğini düşünüp okudum ve şimdi ozaman ki gençlerin sağcısınında solcusununda nasıl kullanıldığını anladım. darısı başına. süleyman demirel o zaman 3 gencin asılması için çok uğraşmış ve 30 yıl sonra "asılmaları hataydı" diyerek hatasını kabul etmiştir. | ||
| |
| | #8 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2006
Mesajlar: 4.462
Tecrübe Puanı: 25 ![]() ![]() | Bir arakadasimiz buraya bir konu acmis yorum yaparsiniz kimse kimsenin sevdigini sevmek zorunda degil ama bir baskasinin saygi duydugu ve sevdigi insana hakaret etmekte dogru degil iyi forumlar hos sohbetler | ||
| |
| | #9 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Sep 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 61
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | bundan sonra böyle GEREKSİZ ! bir konuya yorum yapmayacağım ![]() tahrikler olmazsa tabii... eğer bir tahrik unsuru görürsem çökerim hemen topiğe sizin gibi EZİK lerle daha çok seviye kaybedemem ben gidiyorum siz kendi aranızda eğlenin ![]() | ||
| |
| | #10 | |||
![]() Üyelik tarihi: Sep 2006
Mesajlar: 1.397
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
laf atıp kaçmak senın gibi birine yakışır dogrusu ![]() biz Hep burdayız tartışmayada hazırız Cevap veremicegin konularada bakma sana tavsiyem Şimdi kaybolabilirsin ![]() | |||
| |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |