![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jan 2008
Mesajlar: 3
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | tottenham da arsenalı 5-1 yendi bu kadar farkla yenılen takımları carling kupa almamak lazım (arsenal menajeri arsene wenger besıktasın lıverpool a 8-0 yenılmesı uzerıne bole takımların sampıyonlar lıgınde ne ısı var) demıstı
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |