![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |||||||
| Komikler Bu Bölümde Komik Yazı , Resim , Video Fıkra Görüntüler bulunur. |
![]() |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| |
| | #1 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jan 2008
Mesajlar: 3.079
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
...yapacak bişey yok ...meltemin avatarı varsa kaşifin göbeği var ...ağırlığımı koyarım yani![]() | |||
| | |
| | #2 | |||
| Dişi Kartal ![]() Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 56
Mesajlar: 16.883
Tecrübe Puanı: 71 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
Evet direk Meltem'i görür gibi oldum ya O zaman sen avatar olarak başka bir resim kullan,daha dolu dolu olan ![]() No göbek Evlendireceğiz seni ya,göbekli mi diyeceğiz ?Hemen diyete başla bakayım,fidan gibi bir ablan varken yakışmıyor sana ![]()
__________________ ![]() | |||
| | |
| | #3 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jan 2008
Mesajlar: 3.079
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
abla erkeğin göbeklisi makbul değilmi ya ...işin şakası bu tabi ..yok göbek falan![]() | |||
| | |
| | #4 | |||
| Dişi Kartal ![]() Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 56
Mesajlar: 16.883
Tecrübe Puanı: 71 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
Sana inanıyorum ![]() Kadında olmayacaksa erkekde de olmayacak göbek...Bak Burcu'yu çağırırım ona göre Ona açıklarsın artık ![]()
__________________ ![]() | |||
| | |
| | #5 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jan 2008
Mesajlar: 3.079
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
..yeni yattı kız onun huzurunu düşünüyorum korkumdan değil yani![]() | |||
| | |
| | #6 | |||
| Dişi Kartal ![]() Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 56
Mesajlar: 16.883
Tecrübe Puanı: 71 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
Valla uyusun ama yarına daha dinamik olarak karşına çıkacak haberin olsun... Rüyasında bile bizi görüyordur ona göre ![]()
__________________ ![]() | |||
| | |
| | #7 | |||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jan 2008
Mesajlar: 3.079
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
beni görüyorsa o rüya değil kabus olur ...gerçi sinirlendiğinde kabusu o yaşatıyor ama![]() | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 2 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 2 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |