![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |||||||
| Konu Arşivi Bu Bölüm Arşiv Bölümüdür. Geçmiş Konuları Bulabilirsiniz. |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| | #4 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 11.350
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() | Manyak olur valla, aslında o kadar da hayal değil bu, en azından Tevez'deki kadar.. ..Sonuçta Ş.Liginde oynuyoruz biz, İspanya'dan öylesine bir takıma kiralayacaklarına bize kiralayabilirler, Krkic'de ister oynamayı, kendini gösterbilmek için de elinden geleni yapar...Çok beğendiğim bir oyuncu zaten, tekniği son vuruşları falan müthiş, çok faydası olur bize... | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |