![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |||||||
| Konu Arşivi Bu Bölüm Arşiv Bölümüdür. Geçmiş Konuları Bulabilirsiniz. |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| |
| | #1 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 38
Mesajlar: 343
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | tabi tigana en iyisini bilir. ama ben ibrahim üzülmezden bıktım artık. ibrahimin aydından ne fazlası var. daha doğrusu ibrahimin ne gibi extra özelliği var. bence aydına yatırım yapılmalı... | ||
| |
| | #2 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 6.331
Tecrübe Puanı: 27 ![]() | ibrahime çok haksızlık yapıyosunuz
__________________ SADECE "BEŞİKTAŞ" TEK NAMAĞLUP ŞAMPİYON | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |