![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |||||||
| Konu Arşivi Bu Bölüm Arşiv Bölümüdür. Geçmiş Konuları Bulabilirsiniz. |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| |
| | #2 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Apr 2007 Yaş: 39
Mesajlar: 116
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | yok kardeşim defolmasın. Bari adam giderken kimsenin içinde bir burukluk kalması.Bu bir senemize daha mal olacak ama olsun. Zaten eğer seneye de başarısız olunca millet ona destek çıkarsa artık büyük ihtimal Türk futbolunu izlemekten vazgeçerim. Yan geçende bir Liverpool-Chelsea maçı izleidm yok böyle birşey..Neyse hayırlısı olsun ne diyelim..
__________________ Konu Açarken Lütfen Kontrol ediniz. | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |