![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |||||||
| Konu Arşivi Bu Bölüm Arşiv Bölümüdür. Geçmiş Konuları Bulabilirsiniz. |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 49
Mesajlar: 1.637
Tecrübe Puanı: 22 ![]() | ya bu manisalı yöneticilere helal olsun. adamlar allem etti kallem ietti en sonunda adamı bize 10 milyon dolara sattılar iyimi. bizim enayilerde hemen ağa takıldılar. hani biz siyahi bir futbolcu alıyorduk. alayı yalancı alayı düzenbaz bunların. artık bu yönetimden iyice nefret ediyorum. bu taraftarın tüyü bitmemiş yetimin haklarını çar çur ediyorlar. aynı hatalar devam ediyor. bunlardan adam olmaz. YÖNETİM İSTİFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |