![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Oct 2007 Yaş: 35
Mesajlar: 1.089
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | Yeşilyurt,CASA Ted, ve orhangazide oynamıştı.3 yıl oynadığı için türk statüsünde oynayabilir.ailesi Türk vatandaşı eminim kendiside çok önceden istemiştir ancak profösyenel basketbolcu olduğundan biçbir yere bağlı kalmak istememiştir.Takımımıza çok faqydalı olacağına inanıyorum.Drobnijak'tan çook daha önce alışır ve skorer oyununu gösterir... | ||
| |
| | #5 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 45
Mesajlar: 1.548
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | bir basketbolsever olarak takımın 1 yıl içerisinde bu kadar değiimine akıl erdiremiyorum ve üzülüyorum, 1-2 iyi oyuncu alındı ama geri kalan türk karması yetersiz ve vasat oyunculardan oluşuyor, son yapılan mims transferine gelecek olursak; bu transferin iyi olup olmadığı hngi bakış açısıyla düşündüğünüze göre değişir, eğer bjk cola turka'yı play-off hedefi koyan bir takım olarak görüyorsanız-ki ben kesinlikle böyle görüyorum- türk statüsünde oynayan bir oyuncu olarak iyi diyebiliriz ama daha başka hedeflerse amacınız-türkiye'de efes pilsen ve fb ülker ile rakip olamayız, avrupa için ise gruptan çıkmak başarıdır kanımca- böyle transfer olmaz, durum bundan ibaret, basketbolla çok yakından ilgilenenlerin zaten beşiktaş'ı bu sene çok iddialı görmeleri mümkün değil, ama basketbolu çok yakından takip etmeyip umutlu bakanlar için bakış açılarını belirlemeleri açısından böle bir yorum yapmak istedim... | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |