![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| RUHUMUZ BURADA ![]() Üyelik tarihi: Jul 2008
Mesajlar: 378
Tecrübe Puanı: 18 ![]() | bnce forma numarası gibi 10 numara adam çok gsl oynuo inş böle devam eder
__________________ Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık Allah bizi affetmez çok günah aldık sevenlerle ayrılmaz bir plan yaptık tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık .. | ||
| |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Sep 2007 Yaş: 78
Mesajlar: 66
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Delgado kaptanlık görevini aldıktan sonra takım içinde kendini göstermeye başladı ve takımı Nobre ile birlikte çok iyi yönetmekte tabii bu durum kendisinin futbolunada yansıdı. Beşiktaşımızı çok güzel günler bekliyor. Herşey gönlümüzce olsun. | ||
| |
| | #3 | ||
![]() Üyelik tarihi: Aug 2007 Yaş: 40
Mesajlar: 41
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | herseyden once insan olarak numarasi gibi 10 numara futbol sadece gol atmak pas vermek adam gecmek stop etmek degildir, futbol karsindakinin de senin gibi bu meslekten ekmek yedigini dusunerek oynamayi gerektirir. geldiginden bu yana yaptigi faulle delgadonun kart gordugunu hatirlayaniniz var mi? ya da hasan sas gibi kendini yerden yere vurup hakeme itiraz ettigini goren. futboluna gelince cok klas bir oyuncu. teknik kapasitesi cok yuksek ama alcak gonullu bir yapisi olmasi, oyuna fazla agirligini koyamamasina neden oluyor gibi geliyor bana. ama eminim verilen kaptanlik gorevi bu eksikligi gidermesinde ona yardimci olacak en buyuk etken olacaktir. bu yil ligde kupada ve avrupada 10 15 arasi gol ve 15 20 arasi asist tutturur insallah seviyoruz seni deLgado. bi de formasini verse tam olucak ama.... ))
__________________ aldığıM nefes biLeM siyaH-beYaz oLdu beaH ------------------------------------ seviYoruM uleM!... | ||
| |
| | #5 | ||
![]() Üyelik tarihi: Sep 2008 Yaş: 40
Mesajlar: 1
Tecrübe Puanı: 18 ![]() | ÇArşı
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | ||
| |
| | #8 | ||
| 1903-1984-2008 ![]() Üyelik tarihi: Oct 2007 Yaş: 42
Mesajlar: 10.250
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Büyük Kaptan Sen Başkasın.! | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |