![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| xXx__I_løvε_Чøu_ƒøЯ_ƒЯεε__xXx ![]() Üyelik tarihi: Dec 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 2.214
Tecrübe Puanı: 29 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hq ismaıl ![]() | ||
| |
| | #3 | ||
| forumun heavy metalcisi ![]() Üyelik tarihi: Apr 2009 Yaş: 44
Mesajlar: 1.434
Tecrübe Puanı: 20 ![]() ![]() | hayırlı olsun arkadaşlar..! ![]()
__________________ Mağrur ve Zamansız Gidişlere Mütevazi Suskunluğum Var..! | ||
| |
| | #4 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Aug 2006 Yaş: 41
Mesajlar: 329
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | beyler ismail köybaşından çok umutluyum ben nasip olursa çook faydalı bi oyuncu olacak bir de murat ceylan alınırsa yeme de yanında yat
__________________ Allah yar ve yardımcısı olsun kartalımın... | ||
| |
| | #6 | ||
| SeNi SeVmEyEn ÖlSüN ![]() Üyelik tarihi: May 2008
Mesajlar: 3.289
Tecrübe Puanı: 38 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | | ||
| |
| | #7 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jun 2008
Mesajlar: 978
Tecrübe Puanı: 20 ![]() ![]() | bu fotoda ismail yokki murat ceylan var birtek oda elinde Beşiktaş yazılı atkıyı tutan
__________________ Her zaman her yerde, seninle birlikte, ölüm gelsin isterse, gözlerde bir damla yaş, kalbimizde bir aşk, sensin BEŞİKTAŞ | ||
| |
| | #8 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Apr 2007 Yaş: 41
Mesajlar: 5.243
Tecrübe Puanı: 27 ![]() ![]() ![]() | iSMAİL KÖYBAŞI KİMDİR ? İsmail Köybaşı, (d. 10 Temmuz 1989 İskenderun) defans (Sol Bek) mevkiinde görev yapıyor. İsmail Köybaşı, futbola İskenderunspor’un altyapısında başladı bir yıl sonra İskenderun Kartalspor 2 yıl sonrada Gaziantepspor alt yapısına amatör transferi gerçekleşti. Sol bek olarak görev yapan genç isim 2007-2008 sezonunun son maçında profesyonel yapılarak İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçında ilk 11 başlamıştır. | ||
| |
| | #10 | ||
| ÇUKUROVA KARTALI ![]() ![]() Üyelik tarihi: Jan 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 11.535
Tecrübe Puanı: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nihatın imza atması gerekiyordu zaten.Bu camiaya vefa borcu var! Yuvana hoşgeldin nihat | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |