![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| Dişi Kartal ![]() Üyelik tarihi: Dec 2007 Yaş: 52
Mesajlar: 926
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | hakem hataları neden hep gsnin fb nin lehine bizimaleyhimize oluyor bunu cevapla sonra mazeret üretiriz
__________________ gidin ya d&d | ||
| | |
| | #2 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jan 2008 Yaş: 41
Mesajlar: 1.503
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Burada hakem hatalarını tartışacak değilm, sadece cevap ver dediğin için cevap veriyorum.. Bize olduğu kadar zamanında fenere,gs'ye ve her takıma hakem hataları oldu, olacakta.. Sadece şampiyonluk kaybedilirse bunları mazeret yapmasın yetkililer demeye çalıştım ben.. | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |