|
Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
21-01-2009, 12:34 | #21 | ||
Üyelik tarihi: Jan 2009
Mesajlar: 47
Tecrübe Puanı: 16 | yani bu değişikliklerle beraber anlıyoruz ki motor gücünün yanında pilotun arabaya hakim olmasıda önemli,frenlemeyi kendileri yapmk zorunda birazda çekiş kontrolü pilotların elinde iyi ayarlayamassalar kolayca spin ve kazalar görürüz ki görüyoruz, pilotlar bir yarışta ortalama 1-2 kilo kaybediyorlar o elbiselerle normal de
__________________ Kanım TÜRK,soyum TÜRK,dünüm TÜRK,bugünüm TÜRK,ruhum TÜRK, duruşum TÜRK,bakışım TÜRK.TÜRK oğlu TÜRK üm.Hepimiz ermeniyiz diyenlere duyurulur.HEPİMİZ MEHMETÇİĞİZ. BİR ERMENİ ÖLDÜ ONBİNLER YÜRüDÜ. HER YIL BİNLERCE ŞEHİT VERİYORUZ HANGİNİZ YÜRÜDÜNÜZ!!! | ||
|
21-01-2009, 12:42 | #22 | ||
Üyelik tarihi: Jan 2009
Mesajlar: 47
Tecrübe Puanı: 16 | Son şampiyonlarıda ben ekliyim 2008 Lewis Hamilton M.Mercedes 2007 Kimi Raikkonen S.Ferrari 2006 Fernando Alonso Renault 2009da da inşallah Felipe Massaf1 süper bişey ya o arabaların motor sesleri,bütün arabaların ahenk ve ritim yaparak yarışa başlamaları kazaları,şampiyonları,ağlayışları herşeyiyle süper bence,Schumi gelmiş geçmiş en iyi pilottu efsaneydi,izleyemeyenleri 29 martda cumartesi ve pazar günü Melbournedeki yarışı izlemelerini tavsiye ederim daha var ama olsun şimdiden söyliyim saat 6.30da felan bence kaçırmayın o sesler süper.FORMULA 1 CNNTURKDE İZLENİR(REKLAM GİBİ OLDU)
__________________ Kanım TÜRK,soyum TÜRK,dünüm TÜRK,bugünüm TÜRK,ruhum TÜRK, duruşum TÜRK,bakışım TÜRK.TÜRK oğlu TÜRK üm.Hepimiz ermeniyiz diyenlere duyurulur.HEPİMİZ MEHMETÇİĞİZ. BİR ERMENİ ÖLDÜ ONBİNLER YÜRüDÜ. HER YIL BİNLERCE ŞEHİT VERİYORUZ HANGİNİZ YÜRÜDÜNÜZ!!! | ||
23-11-2009, 11:33 | #23 | ||
Dişi Kartal Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 53
Mesajlar: 16.883
Tecrübe Puanı: 69 |
Formula 1'in sahibi Bernie Ecclestone, son günlerde Formula 1 ile ilgili tüm dünyada konuşulan konu olan efsanevi Alman pilot Michael Schumacher'in pistlere geri dönüp dönmeyeceği ile ilgili son noktayı koydu. Bernie Ecclestone, ''Schumecher, Mercedes'in pilotu olmayacak'' açıklamasında bulundu. Ecclestone, ''Anlaşılan Schumacher 70 yaşına gelene kadar insanlar Alman pilotun pistlere ne zaman döneceği merak konusu olacak'' diye konuştu. Mercedes GP takımının daha önceki sahibi olan Eddie Jordan, Formula 1 yarışlarında 7 kez dünya şampiyonu olan ve adı efsaneleşen Schumacher'in 2010 yılında Mercedes pilotu olarak yeniden yarışacağını iddia etmişti. Bu açıklamaların ardından ajanslara açıklamada bulunan Mercedes GP'nin sözcüsü Schumacher'in kendi pilotları olarak pistlere dönmesinin mümkün görünmediğini söyledi.
__________________ | ||
02-12-2009, 10:15 | #24 | ||
Dişi Kartal Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 53
Mesajlar: 16.883
Tecrübe Puanı: 69 |
Bridgestone, FIA Formula 1 Dünya Şampiyonası ile yeni bir lastik anlaşmasına girmeyeceğini açıkladı. Yapılan açıklamada, Bridgestone'un kaynaklarını, şirketin teknoloji lideri konumunu pekiştiren ve şirket hedeflerini destekleyen stratejik ürünlerin ve yenilikçi teknolojilerin yoğun şekilde geliştirilmesine yönlendirecekleri belirtildi. Uzun yıllardır Formula 1 yarışlarındaki çalışmalardan son derece önemli faydalar sağlandığının belirtildiği açıklamada, Bridgestone'un bu organizasyonda edinilen deneyimlerin, lastiklerin tasarımına ve üretimine başarıyla uygulanabilen yeniliklere dönüştüğü bildirildi. Açıklamada ayrıca, Formula 1 ile gerçekleştirilen işbirliğinin, dünya lastik endüstrisinde bir lider olarak Bridgestone'un kabulünü ve marka bilinirliğinin artmasını da sağladığı yer aldı. Bu anlamda belirlenen tüm hedeflerin gerçekleştirildiğinin ifade edildiği açıklamada, Bridgestone'un bundan sonra teknoloji geliştirilmesi ve marka yapılandırılmasıyla ilgili çalışmalarını bir sonraki seviyeye çıkarmaya hazırlandığı ifade edildi. Bridgestone 2010 sezonu boyunca Formula 1'i ve takımlarını desteklemeye devam edecek. Şirket ayrıca son 13 yılda Bridgestone'a gösterdikleri coşku ve destekleri nedeniyle Formula 1 yönetimine, Formula 1 takımları ile destek ekiplerine, ve dünyanın dört bir yanındaki Formula 1 tutkunlarına içten şükranlarını ve minnettarlığını ifade etti.
__________________ | ||
02-12-2009, 10:19 | #25 | ||
Üyelik tarihi: Aug 2008
Mesajlar: 966
Tecrübe Puanı: 17 | bu haber biraz kötü oldu ya. bridgestone'den başka bir listik firması bunları nasıl analize edip hemn anlaşmaya varsa bile lastik üretmeleri uygun performans almamız çok zor. umarım kararları değişir bridgestone'suz F1 olur mu birkaç takımın hla sponsoru olur ama zaten bridgestone dan şikayetçi olan takımlar vardı onlarada başka firmalarla anlaşma yolu açılmış olur. | ||
22-12-2009, 12:42 | #26 | ||
Dişi Kartal Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 53
Mesajlar: 16.883
Tecrübe Puanı: 69 |
Dünya Motor Sporları Konseyi F1 Komisyonu'nun, ilk 10'a giren pilotlara puan verilmesi önerisini onaylaması halinde, puan sisteminde radikal bir değişikliğe gidilecek. Bernie Ecclestone'un başkanlığını yaptığı, FIA Başkanı Jean Todt'un da bulunduğu Dünya Motor Sporları Konseyi F1 Komisyonu toplantısında yeni puan sistemi masaya yatırıldı. Şu anda devam eden puantaja göre ilk 8 sıra puan alırken; yarışı kazanan pilottan itibaren sırasıyla 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 ve 1 puan veriliyor. Yeni hazırlanan sisteme göre ise ilk 10 pilot puan alacakken; 1.'ye 25, 2.'ye 20, 3.'ye 15, 4.'ye 10, 5.'ye 8, 6.'ya 6, 7.'ye 5, 8.'ye 3, 9.'ya 2 ve 10.'ya da 1 puan verilmesi planlanıyor. Konunun 1995'den bu yana pistlerdeki en yüksek araç sayısı olan 26'ya ulaşılması sonucunda ortaya çıkan durumla alakalı olarak gündeme geldiği belirtiliyor. Dünya Motor Sporları Konseyi'nin onayını alması halinde bu, 2003'den bu yana puan sisteminde yapılan ilk değişiklik olacak. F1 Komisyonu ayrıca, Sportif Çalışma Grubu alt komitesinin, yarışların seyir zevkini artırmak için detaylı öneriler hazırlaması, FIA ve FOM'un Formula 1'in dünya genelinde izleyici kitlesini artırmak maksadıyla medyayı kullanmak üzere daha fazla işbirliği ve ileşitim içinde olmasına karar verdiği belirtildi. Formula 1 2010 Sezonu, 14 Mart 2010 tarihinde Bahreyn Grand Prix'si ile start alacak.
__________________ | ||
22-12-2009, 14:30 | #27 | ||
Üyelik tarihi: Dec 2008 Yaş: 38
Mesajlar: 367
Tecrübe Puanı: 21 | tsk ler ablacım ellerine sağlık saçmalıklar silsilesi devam ediyor formula 1de. neyseki şanslıyım m schumacher i hakkinen i montoya yı hill i izleme şansı buldum artık eskisi gibi tatvermiyor bakalım daha neler gelcek sözde kural olarak...
__________________ BO Q7 niz =)) | ||
22-12-2009, 14:34 | #28 | ||
Üyelik tarihi: Jun 2009 Yaş: 35
Mesajlar: 541
Tecrübe Puanı: 15 | bence iyi bi puan aslında 10dan direk 9-8-7 die gidilse daha büyük rekabet olur istikrar sağlayanın şampüyon olması sağlanır | ||
22-12-2009, 14:46 | #29 | ||
Üyelik tarihi: Dec 2008 Yaş: 38
Mesajlar: 367
Tecrübe Puanı: 21 | evet bu şekilde 6-7 yarıs kazanan şampiyon olur gibime geliyor
__________________ BO Q7 niz =)) | ||
18-03-2010, 15:50 | #30 | ||
Üyelik tarihi: Aug 2008
Mesajlar: 966
Tecrübe Puanı: 17 |
Bernie Ecclestone, Bahreyn'deki sıkıcı yarışın ardından gelen eleştirilere rağmen spor için paniğe gerek olmadığını söyledi. MercedesGP'den Nick Fry ve McLaren'den Martin Whitmarsh, ilk yarışın ardından gösterinin geliştirilmesi için çalışmalar yapılması gerektiğini dile getirmişti. Ama Ecclestone, kuralların değiştirilip değiştirilmemesi konusunda ilk 4 yarışın sonunu beklemeleri gerektiğini söyledi. Ecclestone: "F1'de ne kriz ne de panik var. Hemen yapabileceğimiz bir şey olmadığını düşünüyorum. Refleks tepkiler vermemeliyiz." "Şimdilik ilk deniz aşırı yarışlardayız. Bu yüzden Çin'den sonra takımların nasıl adapte olacağını ve duruma nasıl bakacaklarını bekleyip görmeliyiz" Ecclestone, takımların yeni kurallara alışmaya çalışmalarının da Bahreyn'deki gösteriyi etkilediğine inanıyor. Ecclestone: "Yeni kuralların olduğu ilk yarış, (takımların) tamamı için bir öğrenme sürecidir. Şimdi gelişim yapabilir, daha cesur olabilir ve heyecan artabilir" Yarışın ardından öne çıkan ilk öneri, daha önce de görüşülmüş olan zorunlu iki pit kuralı. Ecclestone ise diğer lastik kurallarına bakılması gerektiğini düşünüyor, mesela takımlara yarış için sadece tek set yumuşak hamur verilsin. Ecclestone: "Bazıları, takımların neden lastiklerde seçeneğe sahip olduğunu merak edebilir. Belki de (takımlara) sadece bir yumuşak hamur verirsek iki defa pite girmek zorunda kalabilirler. Ama Red Bull'un öne sürdüğü zorunlu iki pit kuralının oy birliği ile kabul göreceğinden emin değilim" "Durum aslında son bir kaç senedir yaşadığımız aynı sorundan kaynaklanıyor, yere basma kuvveti. Araçlar, geçiş için öndeki araçları yakından takip edemiyor." "Takımlar bunu biliyor. Ama bununla bilgili bir şey yapmayacaklar. Çünkü her bir takım, kendi çıkarlarını gözetiyor, kazanmaya çalışıyor" "Takımlarla bir toplantı yaptım ve işimizin ne ile ilgili olduğunu anlatmaya çalıştım: yarışmak ve halkı eğlendirmek. Burada, bilgisayarda oyun oynayıp tek turda en hızlı gitmeye çalışmıyorsunuz" | ||
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
Konuyu Toplam 3 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 3 Misafir) | |
| |