|
Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
|
Otomobil - F1 Bu Bölümde Formula 1 ve Otomabil Dünyası hakkında aradiginiz bir çok seyi bulabilirsiniz. |
| LinkBack | Seçenekler | Stil |
10-08-2008, 13:04 | #1 | ||
Banned Üyelik tarihi: Nov 2007
Mesajlar: 9.862
Tecrübe Puanı: 0 |
Yeni çift turbo beslemeli 2 litre hacmindeki Alpina, gücü ve performansı ile V8'lerin bölgesine giriyor. BMW’nin 2 litrelik 4 silindirli dizel motoru üzerine geliştirilen Alpina D3’de, alt devirlerde ufak turbo devreye giriyor ve daha 1500 devirde 400 Nm tork açığa çıkıyor. 2000 devirde 450 Nm tork üreten motorun ikinci turbosu 3000 devirde devreye giriyor ve 214 beygir güç üretiyor. Günümüzde bir çok dizel motorun “agresyonu” 4500 devirde azalırken, Alpina’da bu 5200 devirde gerçekleşiyor. Alpina’nın SWITCH-TRONIC ismini verdiği otomatik şanzımandan veya düz vitesli şanzımanından gücünü yere akataran D3, 100 km/s hıza 6.9 saniyede (otomatik 7 saniye) ulaşabiliyor. Aracın maksimum hızı 244 km/s. D3 karma kullanımda 100 km.’de 5.4 litre yakıt tüketiyor ve sürüş tarzına göre, bir depo yakıt ile 1000 km yol gidebiliyor. Alpina D3’de 18 ebadında jantlara önde 245/40 ZR18 arkada 265/40 ZR 18 ölçülerinde lastikler takılmış. D3 2 kapılı 4 kapılı ve station olarak üretilecek. | ||
|
10-08-2008, 15:39 | #2 | ||
Eye For An Eye Üyelik tarihi: Apr 2006
Mesajlar: 7.914
Tecrübe Puanı: 40 | offf yapmayın bunu yaaa... | ||
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
| |