![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jul 2006
Mesajlar: 203
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | beşiktaşım da en cok güvendiğim isimlerden biri... kaptanlığı sonuna kadar hak ediyor ve her maçta elinden geldiği kadar oynuyor...adamın kafasına dikiş atıyorlar devam etcem diye ısrar ediyor...işte bu ben böyle futbolcu görmek istiyorum...
__________________ there are two things in my life 1.BEŞİKTAŞ 2.MORE BEŞİKTAŞ | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 3.124
Tecrübe Puanı: 25 ![]() ![]() | Ben aynı düşüncede değilim yeteneği çok sınırlı kendini hiç geliştiremedi , 20 maçtır sağ kanatta doğru dürüst bir ortası yok , toraman sizin bu yorumlarınızı okuyunca yeterliyim diye hiç kendini geliştirmiyor , duygusallığı bırakın , neymiş çok mücadele ediyormuş onuda yapmasa 18 e giremez , o mücadeleyi koskoca Ricardinho'da yapıyor gelip savunmadan top çıkarıyor...
__________________ .uɐln ʞşɐʇʞışǝq 'ɯǝɯçǝƃzɐʌ ǝsuöp ǝuısɹǝʇ ɐʎuüp | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |